2013. december 16., hétfő

Mennyből az angyal...

A tegnapi délután gyorsan eltelt:
Ilyen angyalszárnyakat csináltam egy régi, megsárgult könyv lapjaiból. A tovább után láthatjátok a lépéseket is. :)

Mire lesz szükségetek?
  • egy régi könyv lapjai (mérettől függően fog változni a szükséges mennyiség)
  • ragasztó (technokol/Pritt, attól függ, mivel szerettek jobban dolgozni)
  • ragasztópisztoly
  • kartonpapír

A könyvlapokat fel kell vágni, én kb. 9x13 cmesre vágtam, de ez lehet kisebb is/nagyobb is, attól függ, hogy mekkora szárnyakat szeretnétek. :) A felvágott lapokat pedig tölcsérré kell tekerni, pár ponton megragasztani.

Vágjatok ki egy angyalszárnyformát kartonpapírból, és ragaszgassátok rá a kész tölcséreket. Ezt ragasztópisztollyal is csinálhatjátok, ez gyorsabb, mint sima papírragasztóval.

Ezután középen összeragasztjátok a két szárnyat, és kész. :)

(Láthatjátok, hogy a jobb szárny kicsit teltebb, a bal oldali sokkal szebb lett, de a jobbat már így is szétszedtem 2x, és nem volt kedvem harmadszorra is kirakni...)

Fázisfotókat nem készítettem, de itt láthatjátok őket: Ünnepeljünk.hu

Én egyébként ezt a képet utánoztam, amit Pinterest-en találtam:
LINK
Ez pedig egy másik lehetőség, nem szárnyak, hanem egy karácsonyfa.

Szerintem jó kis ötlet, és könnyű is megcsinálni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése