2013. december 5., csütörtök

Csináld magad sziluett

Sziasztok! :)
Minél közelebb van a karácsony, annál többet gondolkodunk azon, hogy hogy tudunk dekorálni, na meg azon is, hogy mit adjunk szeretteinknek.
Ha valaki nem akar több ezer forintot ajándékra költeni, szuper dolgokat lehet készíteni otthon megtalálható dolgokból, és ami a legjobb, tudni fogja az illető, hogy időt szántatok az ajándék készítésére, és ez többet jelent bármennyi pénznél! :)
Ma egy aranyos ajándékot hoztam, aminek az elkészítése nagyon egyszerű (bár kicsit időigényes).


Kattintsatok, ha szívesen elkészítenétek. :)

Amire szükségetek lesz:


  • spárga
  • kartonpapír (a legjobb, ha a kicsit erősebb fajtából)
  • gyöngyök a díszítéshez, de ez opcionális
  • ragasztópisztoly
  • olló és sniccer a vágáshoz
  • valamilyen minta, ami a sziluett alapja lesz
  • türelem :)

Először is, válasszatok egy mintát, amit szeretnétek elkészíteni, ez lehet bármi, a lényeg, hogy azért annyira ne legyen kacifántos, hogy a ragasztásnál, ne legyenek extra problémák. :) Én egy kiscicát választottam, ami egy fonalgombolyaggal játszik. Ezt kivágjátok a kartonból (én először kinyomtattam sima papírra, majd átmásoltam), és már kezdhetitek is a ragasztást!

Válasszatok ki egy pontot (bárhol a karton szélén), ahol elkezditek a ragasztást, majd haladjatok körbe-körbe a sziluett belseje felé.


Mivel nem kerek formáról beszélünk, így lesznek majd helyek, ahol egyszerűen már nem tudtok "befordulni". Ilyenkor egyszerűen vágjátok el a spárgát, és folytassátok, a lehető legközelebb ponton. Ezt többször is meg kell majd ismételni, de ha a lehető legpontosabban illesztetek, akkor ez a végén nem fog látszani. :)


Befejezésként úgy döntöttem, hogy a karton szélén is körbevezetem a fonalat, mert túl vastagnak találtam (és túl látványosnak, hogy kartonból készült a cica). Ez megint csak választható, nem muszáj, ha a kartonotok nem ilyen vastag, mint az enyém volt. :)

Amint látjátok, én már az elején elhelyeztem a szemét a kiscicámnak (később kiderült, hogy rosszul), ezt nem muszáj megtenni, a legvégén egy ragasztópöttyel nagyon szépen oda lehet illeszteni a legjobb helyre. :)
Mikor kész lettem ezzel is, már csak a gombolyag volt hátra, amit piros fonal helyett inkább gyöngyökkel oldottam meg. Ezek egy szétesett nyaklánc és karkötő maradékai voltak.

ÉS KÉSZ! :)
Remélem tetszett ez a cuki ötlet, bármilyen állatot el lehet készíteni, a google képkeresője millió találatot kihoz, bármilyen állatra kerestek is rá. :) Pillangókat akár színes fonallal is készíthetünk. :)
Sajnos teljes képem nincs a végeredményről, de remélem, azért így is látjátok, hogy mennyire cuki a cicám! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése