2014. december 1., hétfő

Adventkezdés az egyszerűség jegyében

Ma végre hivatalosan is elkezdődik a kedvenc időszakom. Már nyáron szívesen gondolok az adventre, az illataira, a karácsonyi dalokra...
Imádom a koszorút Anyukámmal elkészíteni, mind az ebédlőasztalra, mind pedig az ajtóra, kapura. Most sem volt ez másként.


Anyu profi virágkötőt meghazudtolóan bevonta a szalma koszorúalapjainkat, én pedig kiválasztottam a díszeket rá. Közösen megegyeztünk abban, hogy idén az egyszerűség játssza majd a főszerepet. Mindkettőnk számára az arany és a piros a karácsony Nr1 színkombinációja, és mivel arany a fánk, ezért piros gyertyákat illetve piros kiegészítőket választottunk, hogy mindkét szín feltűnhessen az ünnepek alatt. :) Bónuszként használtunk fahéjrudacskákat, és szárított narancsot, amit tegnap aszalógép segítségével szárítottam. (Sütőben is simán lehet, kb. 50-60 fokon, nehogy ellégjen.)

Íme az adventi koszorú:

Ez pedig kopogtatónk:


Plusz egy ötlet
Ha sok felesleges gömbötök van, tegyétek őket egy nagy üvegbe (én befőttes üveget használtam), keverjétek össze őket termésekkel, tobozokkal és máris kész az egyszerű de nagyszerű adventi dísz az asztalra. :)

Jó készülődést az ünnepekre! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése